Pensacola - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Pensacola - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Pensacola

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

29 Mei 2011 | Verenigde Staten, Pensacola

Vanmorgen om half 8 stond Ellen op de stoep om ons naar Schiphol te brengen. Eigenlijk doet ze dat altijd. Voor Iris was het een spannende week geweest met de examens. Nu lekker vakantie!! Het enige jammere is dan weer dat Tetze net niet in de koffer paste. Keurig op tijd vertrokken we vanaf Schiphol. En na acht en een half uur vliegen kwamen we aan in Washongton. Wat een gedoe om dat land binnen te komen. vingerafdrukken, foto, 6 keer binnenste buiten gekeerd, schoenen uit, schoenen aan, tassen weer door de scan maar uiteindelijk kregen we de felbegeerde stempels en stonden we in de USA!! Gelukkig hadden we een paar uur en konden we lekker wat eten. Daarna de volgende vlucht naar Pensacola. Deze vlucht duurde maar 2 uur en om 8 uur plaatselijke tijd kwanen we aan in de stad van de "Blue Angels". De warmte kwam ons tegemoet. Gelukkig ene klein vliegveld zodat we in No Time de koffer en de auto hadden. Een mega toyota zal ons de komende 2 en een halve week vergezellen. Gelukkig reden we zo naar ons hotel toe en na een lekker warme douche nu eerst maar ff lekker slapen. Bij jullie is het inmiddels kwart voor 5.
Trus............

• 29 Mei 2011 - 07:26

IRSI:

Gelukkig de eerste stap is gemaakt en zijn jullie veilig aangekomen en jta heel jammer maar ze laten je natuurlijk niet zomaar binnen in hun land.
    Iris moet dan maar even een paar weekjes Onttetzen, zal niet meevallen maar dan toch.........
    Goh en nu dan - bij terugkeer - de uitslag van haar examen. Hoe heeft ze het gemaakt? Wel goed toch. Afijn we gaan het meemaken als jullie weer veilig terug zijn. Dus een grote auto joh, ja had je anders verwacht dan. Je/jullie zijn het wel gewend toch, de camper was groter.
    Tot een volgend bericht.
    Kus

• 29 Mei 2011 - 09:23

Theeet:

Nou goed om te lezen dat jullie op wat hand&spandiensten van de douane goed het land benne binne komme. Dat is niet iedereen gegeven. Bill was gisteren nog in het journaal te zien (Achlum). Groetjes Theeet

• 29 Mei 2011 - 10:19

De Boerselaere:

Wat is het toch een gastvrij land he? Je wordt als crimineel behandeld voordat je erin mag, maar dan heb je ook wat.
    Heel veel plezier en geniet ervan. Goed insmeren, want anders verbrand je.

Groetjes,
    Peter (Red Devil)

• 29 Mei 2011 - 10:20

De Boerselaere:

P.s. je vlaggetje staat nog als ben je in Nederland in Harlingen trouwens hoor.

• 29 Mei 2011 - 10:29

Janny Grotenboer:

Heee rooie vriend,
    Leuk dat je dat zegt, heb wel eea nu aangepast maar zie niks anders, misschien komt dat bij het volgende verslag??

• 29 Mei 2011 - 11:17

Dosi:

Hey mensjes,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en dan bedoel ik niet qua gewicht.
    Geniet er lekker van. Jullie hebben het verdiend.
    We horen weer van jullie.
    kuzz

• 29 Mei 2011 - 15:24

Tetze:

hebben het nog wel geprobeerd maar t paste echt niet.

een hele fijne vakantie :D

groetjes

• 29 Mei 2011 - 19:34

Je Tennismaatje:

Tot zover alles oké dus, ben benieuwd naar het vervolg , veel plezier...
    tútsje X

• 30 Mei 2011 - 02:25

Iris:

volgende keer neem ik echt wel een grotere koffer mee dan $!

• 02 Juni 2011 - 16:37

Jannie En James:

Wat leuk dat jullie met vacantie zijn
    naar U.S.A. We lezen met plezier jullie
    reisverslag en hopen een leuke reis hebben en dus ook mooie verhalen kunnen maken.

Dus veel reisplezier en de groeten en
    lefs uit h.veen