We are on our way - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu We are on our way - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

We are on our way

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

13 Juni 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Gisteren zijn we vanuit Miami via Cape Canaveral naar Orlando gereden. Cape Canaver..........we hebben fotos gemaakt van een paar ruimtevaarders en een paar van die raketten. De entree prijs was ongeveer 65 dollar per persoon en dat hadden we er nu net niet voor over. Temeer ook omdat de tour altijd verplucht is. Dus snel verder naar Orlando waar we een heerlijke middag bij het zwembad hebben doorgebracht. Het was toch nog dik 35 graden en dan is het lekker in het water. Vanmorgen om half 6 opgestaan. Het is een half uurtje rijden naar het vliegveld van Orlando. Daar aangekomen leveren we eerst de huurauto in. De Toyota Camri heeft ons prima overal gebracht. Daarna ingecheckt voor onze eerste vlucht naar Newark ( bij New York ) HEt is nu 08.11 uur hier en we boarden om 10.45 uur. Nog ff wachten dus. We komen naar verwachting ( iris heeft er niet veel vertrouwen in ) rond 14.00 uur in Newark aan. En dan gaan we voor de verandering weer ff wachten. We vertrekken om 18.00 uur ( dus in nederland is het dan 00.00 uur ) naar Amsterdam. Het vliegtuig van Continental ( vlucht CO 70 ) brengt ons dan vliegensvlug naar Schiphol waar we dinsdagmorgen om 7.45 ongeveer aankomen. En dan is daar met een beetje mazzel onze lieve pappa. En dan lekker naar huis.

• 13 Juni 2011 - 12:50

IRSI:

Helaas lieve mensen het zit er op voor jullie. Maar jullie zullen ongetwijgeld terug kunnen kijken op een FANTASTISCHE DOCH KORTE vakantie.
    We hebben genoten van jullie verslagen plus bijbehorende prachtige foto's.
    Inderdaad nog even hangen en wurgen en dan terug naar Nederland.
    We wensen jullie een ontzettend goede, veilige vlucht terug en spreken elkaar weer.
    Nogmaals happy landings. Denk niet dat jullie dit berichtje nog ontvangen, zo niet dan jammer.

Kuzz Sieb en Irma

• 13 Juni 2011 - 13:19

IRSI:

En dan is het .............jawel: 14 juni jullie trouwdag. Leuk om op deze datum weer thuis te komen.
    Uiteraard alvast gefeliciteerd hiermee!!

• 13 Juni 2011 - 13:24

Janny Grotenboer:

Heee Lieve Irmpie,
    Jij ook hartelijk bedankt voor al je lieve reacties. Het blijft leuk wat van thuis te horen. Ja, morgen is het al weer 26 jaar geleden dat we "Ja" zeiden. Waar blijft de tijd.
    Doe je de groetjes aan Sieb en tot Of in Newark Of in Nederland.
    Liefs ons

• 13 Juni 2011 - 18:29

Klazien:

En dan is het dinsdag. Toch heerlijk om weer thuis te komen. Wij zijn benieuwd naar alle andere foto's en verhalen. Maar eerst lekker uitrusten, dus gordijnen dicht houden!!!

Groetjes van de overburen.

• 13 Juni 2011 - 22:14

De Boerselaere:

En als het voor Iris ook een beetje mee zit is die rooie er dan ook.