Van Chicago naar Denver in 2013 - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Van Chicago naar Denver in 2013 - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Van Chicago naar Denver in 2013

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

04 Januari 2013 | Nederland, Harlingen

We hebben weer een ontzettend leuk reisje in vooruitzicht!! Nog lang niet alles staat vast maar de route ziet er ongeveer als volgt uit; We vliegen eind maart eerst naar Chicago en blijven daar een nachtje. Dan halen we de volgende dag de camper op en rijden door het Amish gebied van Ohio naar de hoofdstad Columbus. Hier gaan we oom Gerrit en tante Janny bezoeken. Vervolgens gaan we naar het zuiden richting Nashville. We gaan nog iets zuidelijker waar we wat dingen van de burgeroorlog willen bekijken. Via Tupelo ( geboorteplaats Elvis ) op naar Memphis. Daarna naar het westen via de Route 66. Via Canyon de Chelley, Monument Valley en Arches rijden we terug naar Denver. Vanuit Denver vliegen we eind april weer terug naar Amsterdam. Wij denken dat het een erg mooie reis gaat worden en hebben er veel zin in!!

• 04 Januari 2013 - 22:45

Marina:

Lijkt me ook heerlijk, wanneer gaan jullie?

• 04 Januari 2013 - 22:51

Greetje:

Super!
    Wat een leuke reis! Geniet ervan!
    Ik ga jullie zeker volgen!

Groetjes, Greetje.

• 05 Januari 2013 - 12:46

Feija:

Super en wat komt het al dichtbij!

• 05 Januari 2013 - 13:21

Tiedo:

Jullie hebben een mooie trip in het vooruitzicht...

• 05 Januari 2013 - 22:21

Albertje:

Ik hou jullie in de gaten hoor, met mooie foto,s en een goed verslag

• 16 Januari 2013 - 20:35

Sieta:

Hoi Janny en James,
    Het wordt vast weer een fascinerende reis. Veel reisplezier gewenst.groetjes Sieta