Het is prachtig in Chicago.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Het is prachtig in Chicago.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Het is prachtig in Chicago..

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

21 Maart 2013 | Verenigde Staten, Chicago

Vanmorgen om 4 uur stond onze vertrouwde tai voor de deur. Ellen was weer mega vroeg haar bed uitgekomen om ons naar Schiphol te brengen. Toch altijd erg fijn als iemand dat wil doen! Midden in de nacht zijn er zelden files dus we waren mooi op tijd op Schiphol. De koffers zijn keurig binnen het gewicht. We zullen hier wel het eea achterlaten zodat we weer leuke dingen mee terug kunnen nemen. Eerst maar een lekker bakje koffie scoren. Dan zoeken we een rustig bankje zodat we de oogjes nog even dicht kunnen doen. Kwart over zeven beantwoorden we de 23 vragen ( wat gaat u in de usa doen, heeft u de koffers zelf gepakt, is alle electronische apparatuur van uzelf etc ) en dan kunnen we direct doorlopen naar de plain. Ons avontuur gaat beginnen! Op naar Chicago. We vertrekken keurig op tijd. De dames en heren van United zorgen goed voor ons. Bijna 8 uurtjes later landen we veilig in Newark. Hier ondergaan we de douane handelingen ( vingerafdrukken, foto, vragen en de ultieme verkleedpartij! ) gelaten. We zijn helemaal goedgekeurd!! hahahaha. Op naar het vliegtuig welke ons naar Chicago brengt. De gate is snel gevonden. half uurtje wachten geeft ons mooi de gelegenheid ff het fototoestel op de laden. Zitten we goed en wel in het vliegtuig vraagt James zich af of we de oplader wel mee hebben genomen? Shit, die hangt nog in de paal! Zoals gewoonlijk zitten we helemaal achteraan in het vliegtuig. Ooit es geprobeerd om tegen de stroom in een vliegtuig te verlaten! Nou, dat valt niet mee kan ik nu uit ervaring zeggen! Snel naar het oplaadpunt, de lader meegenomen en weer het vliegtuig in. Na anderhalf uur vliegen komen we in Chicago aan. Strak blauwe lucht!! Heerlijk weertje hier. Koud maar met de zon voelt het lekker aan. We overwegen wat we gaan doen...en we besluiten dat we niet naar de Wilis tower gaan, we gaan niet naar het begin van route 66 en ook niet naar het Rocky museum. Morgenvroeg worden we om half 7 opgehaald voor ons vervoer naar de camperfabriek. We gaan straks lekker even wat eten en dan heerlijk slapen.......

• 21 Maart 2013 - 23:13

Marsha:

Klinkt weer erg goed allemaal! Enjoy!!

• 21 Maart 2013 - 23:25

Greetje:

Heerlijk genieten samen!!
    Veel plezier!!
    Groetjes , Greetje.

• 21 Maart 2013 - 23:26

Marina:

Hallo Janny en James ,
    Heerlijk vakantie vieren, je zal wel eenjetlag hebben, hoelang blijven jullie in de USA?
    Daar is het koud, maar hier vriest het flink. Geniet er maar van, groetjes Siebe en Marina

• 22 Maart 2013 - 02:54

Sietske McCoy:

Hoi guys,leuk,het eerste deel van jullie reis te lezen.Veel plezier in Chicago.Kijk al uit naar jullie volgende verslag over jullie avonturen in de States.Groetjes vanuit het frisse South!:-)

• 22 Maart 2013 - 07:57

Herman:

Ga heerlijk genieten van die grote U.S van A.

Groetjes
    Herman

• 22 Maart 2013 - 09:10

Ilse:

Klinkt goed! Geniet er van!

• 22 Maart 2013 - 11:18

Klaas:

Wensen jullie een fijne voortzetting toe.
    O ja, overal ter wereld op het vliegveld zie je de mannen met de hoge hoed en hun lange pijprolletjes.
    Take care.

• 22 Maart 2013 - 19:28

Berna Brinkman:

Hallo skatties!

Heel veel plezier samen en wij hopen dat jullie wederom een onvergetelijke reis zullen maken, maar dat is jullie wel toevertrouwd!
    liefs en kus, John en Berna, Ayla, Milan en Kayleigh

• 22 Maart 2013 - 19:42

Feija:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Veel plezier !! Liefs Feija

• 22 Maart 2013 - 19:58

Teus:

Citaat van Janny: "We overwegen wat we gaan doen...en we besluiten dat we niet naar de Wilis tower gaan, we gaan niet naar het begin van route 66 en ook niet naar het Rocky museum."

Kan je niet gewoon vertellen wat jullie WEL gedaan hebben? ;-)

Goede keus om juist NU weg te gaan. Hier wordt het dit weekend min 15! Gevoelstemperatuur dan ...
    O ja, en 5 centimeter sneeuw.

Veel plezier daar en geen brokken maken met die camper!!

• 22 Maart 2013 - 23:48

Edith En Gert:

Hé Yanks,
    Veel plezier toegewenst uit IJsselstein. Hier vriezen je ballen er zo ongeveer ook nog af.Hopelijk gaat het hier volgende week warm water regenen.

• 23 Maart 2013 - 12:49

Douwe/Desi:

Hey vakantiegangers, heel veel plezier en geniet van jullie mooie trip.
    Doe de groetjes aan de familie daar en we kijken uit naar jullie verslagen.
    Dikke kus van ons.

• 23 Maart 2013 - 16:11

Hero:

Hoi Janny en James,
    Weer heel leuk en gezellig, om jullie reisverslag te lezen!
    Genieten jullie er maar van.
    Liefs Helma en Roy.