Via South Fork Ranch naar nicht Jody in Sulphur OK - Reisverslag uit Sulphur, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Via South Fork Ranch naar nicht Jody in Sulphur OK - Reisverslag uit Sulphur, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Via South Fork Ranch naar nicht Jody in Sulphur OK

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

09 April 2013 | Verenigde Staten, Sulphur

Allereerst willen we iedereen even bedanken voor alle lieve reacties tot nu toe!! Ga vooral door want we vinden het erg leuk om te lezen. Voor degenen die toch ietwat bezorgt zijn over onze activiteiten .....We rijden zo gemiddeld 3 uren per dag. Eerst lekker ontbijtje, op pad, we eten en drinken onderweg es wat en dan zo rond 2e zijn we meestal op de volgende stek. Een hele middag om te relaxen.....In Dallas ging dit overigens niet helemaal volgens plan! hihi

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen want naar Sulphur was maar 2 uurtjes rijden en we zouden om een uur of 1 bij nicht Jody zijn. Jody is de dochter van Jane and Jerry, die we in Columbus hebben bezocht. Zo tegen 10en laten we de koeien, kippen en ezels achter ons en gaan op pad. South Fork Ranch ligt op nog geen 10 km dus moesten we daar natuurlijk ff langs. Wie kent de serie niet..........Dallas.. De Ranch is snel gevonden. We maken een paar foto`s en even later stappen mijn eigen Bobby Ewing en ik weer in de camper.

Sulphur is een klein dorpje in het zuiden van Oklahoma. Er is een waterbron en dit water schijnt erg gezond te zijn. Wij wagen ons er echter niet aan want het stinkt vreselijk! Mary brengt ons feilloos naar het adres van Jody haar beste vriendin Theresa. Omdat Jody ergens in de middle of nowhere woont en de weg ernaartoe niet camperproof is hebben we afgesproken bij Theresa. Als we de bocht omkomen staan ze al op de veranda te dansen en te springen. We worden dus allerhartelijkst onthaald! De laatste keer dat we elkaar gezien hadden was in 1985 dus we hadden heel wat jaren bij te praten.

Onder het genot van een heerlijke sandwich en wat lekker drinken zitten we heerlijk op de veranda. De middag vliegt om. Voor zover dat mogelijk is praten we 25 jaar bij en bekijken de nodige foto's. De broer van Theresa heet Richard en hij maakt een heerlijke lasagna voor ons allemaal. Nadat we ons buikje vol hebben nemen we zo rond 7 uur afscheid en gaan naar onze camping.

Morgen op naar Route 66!

• 09 April 2013 - 15:31

Sietske:

Hoi guys,weer een leuk verslag!
    We are family!!!Ladilalalaaa
    Veel plezier op jullie rit op Route 66.
    Doeiii!Take care!:-)

• 09 April 2013 - 15:31

Sietske:

Hoi guys,weer een leuk verslag!
    We are family!!!Ladilalalaaa
    Veel plezier op jullie rit op Route 66.
    Doeiii!Take care!:-)