He huihuinga whakamiharo i Aotearoa - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu He huihuinga whakamiharo i Aotearoa - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

He huihuinga whakamiharo i Aotearoa

Blijf op de hoogte en volg Janny

06 Februari 2018 | Nederland, Harlingen

"He huihuinga whakamiharo i Aotearoa" is Maori voor "een heerlijk weerzien in Nieuw Zeeland"

We gaan 27 februari as weer op pad! Deze keer gaan we helemaal naar de andere kant van de wereld....Nieuw-Zeeland! En niet helemaal zonder reden. Onze Iris is precies een jaar geleden aan haar wereldreis begonnen en via Curaçao, Aruba, Bonaire, USA, Thailand, Vietnam en Cambodja komt ook Iris eind van de maand aan in Nieuw-Zeeland. Eindelijk gaan we elkaar weer zien :-)

We gaan met zijn drieën het mooie Nieuw Zeeland ontdekken. Het plan is om het Zuidereiland met een camper te verkennen en op het Noordereiland met een auto rond te reizen. Na een zeer bewogen half jaar is het fijn om de gedachten te verzetten en te gaan genieten van elkaar en de mooie natuur Down Under. We hebben er heel veel zin in!

Ook deze keer ben ik weer van plan een blog bij te houden. Vind je het leuk om ons te volgen dan hoef je niets te doen, ben je er klaar mee, dan kun je je gewoon uitschrijven en krijg je geen mail meer :-)

Tot het volgende blog vanuit Nieuw Zeeland!

• 07 Februari 2018 - 08:44

Ria En Dirk Lijsenaar:

Goede morgen James en Janny

Wij verheugen ons weer op je mooie verslagen.
    Veel plezier samen met jullie dochter goede reis.

• 07 Februari 2018 - 10:20

Ineke:

Het is jullie heel erg gegund. Wens jullie een hele mooie reis. Nieuw Zeeland schijnt prachtig te zijn. En natuurlijk heel fijn voor jullie om je dochter weer te knuffelen. Heel veel plezier!!

• 07 Februari 2018 - 12:40

Greetje Gonggrijp:

Wat geweldig dat jullie naar Nieuwzeeland gaan , het is zo mooi daar!
    Vergeet niet om een vluchtje te maken over de Mount Cook op het Zuider eiland, dat is een hele belevenis!
    En de walvissen(potvissen) spotten bij Kaikoura, ook een hoogtepunt!
    Heel veel plezier en knuffel lekker jullie dochter!
    Groetjes , Greetje.

• 07 Februari 2018 - 12:49

PLANET DOWNUNDER :

Dag Janny, bedankt voor de uitnodiging om jullie avontuur van een afstand te volgen. Ik kijk ernaar uit!

Bon Voyage

Gr, Slobodan

• 07 Februari 2018 - 19:12

Hanneke :

Lieve Janny, James en Iris, wat een mooi vooruitzicht! ! We wensen jullie een heLe fijne tijd toe met elkaar met nieuwe belevenissen en fantastische momenten!!

• 07 Februari 2018 - 22:16

Lieve mensen,
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Er heerlijk met zijn tweeën weer even tussenuit en eindelijk jullie Iris weer te zien na een jaar!
    Wij gaan jullie zeker volgen en meemaken wat jullie gaan meemaken.
    Nu met de voorbereidingen aan de gang voor een ongetwijfeld prachtige reis straks.
    Heel veel plezier hiermee en alvast een goede reis voor straks.
    Kus van ons

• 07 Februari 2018 - 22:53

Wiep En Jan:

geweldig Janny en James dat het bijna zover is. We wensen jullie een onvergetelijke bijzondere reis samen met jullie dochter.we verheugen ons alweer op je prachtige reisverslagen zodat we ook mee genieten van al het moois wat jullie met elkaar beleven.dikke kus.

• 12 Februari 2018 - 20:39

Priscilla & Frans:

Lieve alledrie,

Dank voor de uitnodiging om de belevenissen
    van jullie wereldreis weer mee te mogen maken.
    Verheugen ons er zeer op, daar jij Janny, het zo
    goed en boeiend kunt beschrijven, dat het lijkt
    of we er zelf bij zijn.
    En wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie Iris na
    zo'n lange tijd weer zien en in de armen kunnen
    sluiten en knuffelen.
    Deze reis is jullie zo gegund, we hopen dan
    ook dat deze reis jullie datgene moge brengen
    wat jullie ervan hopen te verwachten.
    Geniet vooral van deze mooie reis en niet te
    vergeten van elkaar.
    Veel liefs, en een goede en veilige reis wensen
    wij jullie toe.
    Wij kijken vol spanning uit naar jullie boeiende
    reisverslagen.
    Knuffel en wij houden van jullie

• 27 Februari 2018 - 17:19

IRSI:

En ..... weg zijn ze! Wat een lange reis hebben jullie voor de boeg! Ga er maar aan staan! Ik persoonlijk moet er niet aan denken! Maar het heerlijke vooruitzicht om je kind weer in de armen te kunnen sluiten zou een reden kunnen zijn

• 27 Februari 2018 - 17:30

IRSI:

Nou ja zeg, is er zomaar een stukje tekst niet doorgekomen. Snap er niks van