De eerste foto's - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu De eerste foto's - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

De eerste foto's

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

08 April 2012 | Nederland, Harlingen

Gisteren zijn we weer thuisgekomen in ons o ze lekkere koude kikkerland. Na een aantal dagen relaxen in Playa Pescuiro wilden we ook wel naar huis. We hebben een ontzettend mooie reis gehad. Cuba is een prachtig land maar wel een land met 2 gezichten. Het heeft prachtige natuur en leuke steden. Maar er heerst ook veel armoede. En door die armoede zien een aantal mesnsen de toerist ( wat heel begrijpelijk is ) als een prima middel om geld aan te verdienen. In een aantal steden waren de mensen daardoor erg opdringerig. We hebben er boven verwachting lekker gegeten. Dus van het lijnen is helaas niets terecht gekomen. De bewijgwijzering is in het oosten iets beter dan in het westen. Niet dat dat moeilijk is want daar is namelijk geen bewegwijzering! We vonden het erg jammer dat we geen Spaans spraken omdat het dan lastig spreken is met de gemiddelde Cubaan. Al met al een reis waar we met veel plezier aan terug gaan denken. Vandaag begonnen met de foto's. We hebben er zo ontzettend veel gemaakt. Dus om ze vandaag allemaal op het net te zetten gaat niet lukken maar de komende dagen zal ik ze in gedeeltes gaan plaatsen. Kunnen jullie een beetje zien hoe mooi het daar is. Iedereen bedankt voor de gezellig reacties. Nog veel kijkplezier aan de foto's en dan tot onze volgende reis! Liefs James en Janny

• 08 April 2012 - 17:42

IRSI:

Fijn dat jullie weer heelhuids zijn thuis gekomen en heerlijk kunnen "genieten" van het oerhollandse weer. En het wordt morgen nog erger -:(
    Alhoewel het vandaag reuze meeviel toch. Tenminste bij ons.
    Wij zijn heerlijk verwend door Martijn en Almar met een Paasbrunch en een potje pitch en put op de golfbaan bij ons in de buurt.

De eerste foto's hebben we net bekeken. Ik ging er eigenlijk even goed voor zitten om de reeks te bekijken maar okay met de eerste 4 van de zoveel zullen we nu dan maar genoegen nemen.
    Wordt vervolgd zullen we maar zeggen. We blijven jullie dus nog even volgen zo gezegd.
    kus Sieb en Irma

• 08 April 2012 - 17:59

Peter (Red Devil):

he he, eindelijk wat plaatjes kunnen plaatsen. Gaat thuis toch wel een stuk rapper, of niet dan.
    Leuk om die heerlijke oude auto's in de straatjes te zien.
    Benieuwd naar de rest.

CU dinsdag.

• 09 April 2012 - 10:10

Karel:

Mooie foto's
    groetjes

• 10 April 2012 - 06:39

Herman:

Foto's nr 8 en 25 geven volgens mij het beeld van de "Cubaan". Nr 8 komt in aanmerking voor de World Press 2012!. Foto nr 24 is volgens mij een bijna verbrande toerist uit Harns.

Groetjes
    Herman