Sunday at the beach - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Sunday at the beach - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Sunday at the beach

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

30 Mei 2011 | Verenigde Staten, Pensacola

Wat een heerlijk dagje vandaag.Om 4 uur was ik al wakker. Geen wonder want dan is het in Nederland al 11 uur. James en Iris hadden er geen moeite mee en sliepen lekker verder. Om 7 uur begon ik toch wel trek te krijgen in een bakkie koffie. Dus Iris maar es wakker gemaakt. Daarna een overheerijk ontbijt met verse wafels en stroop!! Daar komen mijn kilo's!! gelukkig hadden ze ook nog wel andere dingen. Cakejes, in allerlei soorten en maten. Schiet dus ook niet op. Na het ontbijt eerst maar naar de Wallmart. Fijn dat op zondag alles hier open is. Een Tom Tom en een koelbox stonden op het verlanglijstje maar het is zo leuk winkelen daar dat we toch weer met meer naar buiten stapten dan we van plan waren. Alles achter in onze SSPN Toyota geladen. 10.000 mile op de teller, dat is toch redelijk SSPN. En hij rijdt heerlijk. Tom gelijk maar gevraagd ons naar het National Museum Naval Aviation te brengen. Een erg mooi museum met veel vlieguigen. James keek zijn ogen uit. Daarna door naar het oude Lighthouse van Pensacola. Van daaruit een prachtig uitzicht op zee. De keus wat we daarna wilden gaan doen was niet zo moeilijk. Heerlijk op een prachtig wit strand liggen met een heerlijke zee voor je.
De rest van de middag lekker gelegen en gezwommen. OP weg naar het hotel konden we het niet laten. Toch een lekkere hamburger gescoord. Met een volle maag lekker naar het hotel. Morgen gaan we naar Apalachicola.

• 30 Mei 2011 - 06:35

Je Tennismaatje:

Skatsje, wat hebben jullie het slecht ;)
    gelukkig ben ik niet jaloers aangelegd.

• 30 Mei 2011 - 06:49

De Boerselaere:

Nou nou, j9ij bent ook een leuke moeder hoor. Omdat jij zo nodig midden in de nacht wakker moet worden en vervolgens om 7 uur vindt dat je aan het ontbijt moet, maak je Iris maar wakker.
    En ja, in het land waar je nu bent is alles veel groter dan normaal, dus ook het ontbijt. Maar wat kan jou dat nou schelen yoh, lekker van genieten en dan daarna de rest van het jaar weer aan de overheerlijke shakejes. Don't worry, be happy. Zeker in je vakantie.
    Geniet er nog maar lekker van, voor je het weet zit je weer naast mij en is het weer over met de vakantiepret.

Groetjes, ook aan Iris en James.
    Peter (Red Devil)

P.s. je vlaggetje staat nu wel goed hoor.

• 30 Mei 2011 - 07:39

Feija,:

Wat fijn dat het jullie goed gaat. Geniet maar lekker van de zon, zee en strand.
    Wel jammer dat jullie alleen op het strand lagen ,gezien de foto's ha ha.
    Maak er maar weer een mooie dag van vandaag. liefs feija

• 30 Mei 2011 - 20:57

Wiep:

als jullie net zo genieten dan wij de afgelopen 3 weken gedaan hebben dan zit je helemaal goed
    liefs van ons