Back Home - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

14 Juni 2011 | Nederland, Harlingen

Het had wat voeten in aarde maar we zijn weer thuis!! Onze vlucht naar Amsterdam leek op tijd te vertrekken. Gelukkig maar. We zitten amper in het vliegtuig of de piloot roept om dat er iets mis is met het vliegtuig en dat het wel ff kan duren. in ieder geval langer dan 20 minuten. Fijn om te weten dat er wat mis is. Na amper 10 minuten roept de piloot om dat we met een ander toestel gaan en of iederen maar weer wil uitstappen. Zo gezegd zo gedaan. maar dat andere vliegtuig moet natuurlijk volgepakt worden met koffers uit het kapotte toestel. Bovendien moet er nog eten en drinken enzo mee. Uiteindelijk vertrekken we met een vertraging van 2 en een half uur. We beginnen wel wat moe te worden. Straks in het vliegtuig de ogen maar even dicht.
De vlucht gaat gelukkig verder helemaal goed. Om kwart over negen landen we op Schiphol waar paps inmiddels ook gearriveerd is. Hij had vannacht al bekeken dat we vertraging hadden en kon dus ook wat later naar Amsterdam. Hij heeft ons lekker thuis afgezet. Nog een bakkie koffie samen met pap en buuf Annie. Buuf Annie heeft de afgelopen weken op onze trouwe vrienden Whisky en Luca gepast. En dat vinden wij en die 2 katten natuurlijk erg plezierig. We hebben een leuke reis gehad waarin we veel dingen hebben gezien en gedaan maaar we vinden het ook erg fijn weer thuis te zijn.
Dank jullie wel voor al jullie leuke reacties en wellicht tot een volgende vakantie!!

• 14 Juni 2011 - 12:17

Marsha:

Fijn dat alles goed is gegaan!!
    Mag ik met je op de foto ;-) ....Van harte met jullie trouwdag!

X

• 14 Juni 2011 - 12:40

IRSI:

WOLKOM THUUS!!!
    Tsja vertraging is nooit leuk maar gelukkig zijn jullie gezond en wel weer thuis.
    Maak er nog een mooie dag van, zeker omdat het jullie trouwdag is en geniet nog lang na van jullie avonturen waar wij met ons allen ook een heel klein deel van hebben mogen meemaken dmv de leuke verhalen en mooie foto's.
    Liefs en kuzzz
    Sieb en Irma

• 14 Juni 2011 - 14:08

Feija,:

Zoals een welbekend nederlands spreekwoord zegt " Oost, west thuis Best".Fijn dat jullie weer thuis zijn veilig en wel. Janny bedankt voor je leuke en met plezier te lezen reisverslagen, ik heb genoten.X Feija

• 14 Juni 2011 - 15:49

Karel:

Wat kan Harlingen dan weer mooi zijn.
    Fijne vakantie en weer heel thuis, wat wens je je nog meer.

• 15 Juni 2011 - 19:04

De Boerselaere:

Welkom thuis in ons heerlijke kikkerlandje waar een klein bakkie koffie ook gewoon echt een klein bakkie koffie is en niet een halve emmer.

• 16 Juni 2011 - 18:57

Sieta:

Al een beetje gewend weer thuis te zijn? Leuk verslag met mooie foto's.
    Groetjes Sieta