Via Clearwater naar Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Via Clearwater naar Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Via Clearwater naar Sarasota

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

03 Juni 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

We beginnen een beetje met de dagen in de war te raken.....Gelukkig houdt Iris ons scherp want die weet precies over hoeveel nachtjes ze Tetze weer ziet. Donderdagmorgen zijn we vanuit Tallahassee vertrokken naar Clearwater. Het hotel waar we verbleven had duidelijk betere tijden gekend zodat we het niet jammer vonden om verder te gaan. Naar Clearwater zou ongeveer 5 en een half uur rijden zijn. Het eerste stuk was voornamelijk bos. Na een paar uur werd het zicht wat ruimer en dat vonden we allemaal wel erg fijn. De laatste 30 kilometer voor Clearwater reden we door een gebied met heel veel autobedrijven, Mac Donalds, Wendy's, Shopping Malls en andere grote bedrijven. Niet echt wat ik me voorstel bij lekker langs het strand in Florida. In Clearwater zelf was het nog niet erg anders. Dat beloofd wat bedacht ik me nog. Maar toen waren we de brug naar Clearwater Beach nog niet over... wauw, wat een fantastisch gezicht was dat.....prachtige blauwe zee en hagelwitte stranden ....daarachter wel veel hotels maar ook die hadden een mooie kleur. Ons hotel hadden we snel gevonden. Aan het strand!! wat een kadootje. Snel ingecheckt zodat we nog sneller in de zee konden liggen. Onze kamer was echter snikheet toen we binnenkwamen. En ook het beloofde "pool sight" konden we niet ontdekken. Nu is dat nog niet zo'n ramp maar bij 35 graden is Airco wel erg lekker. James is maar es gaan vragen of de airco het wel deed?? Een mannetje is komen kijken en die heeft de airco aangezet... Maar het duurde nog geen 3 minuten toen belde de receptie al. Ze hadden een andere kamer vcor ons met "Sea Sight". Helemaal Top! Dus snel onze koffers versleept naar de andere kamer en inderdaad.....Uitzicht op zee. Helemaal goed. Snel onze spullen gepakt en op naar de zee. 's Avonds zijn we met zijn 3tjes naar Pier 60 gelopen waar een soort markt was. Nog ergens wat gegeten en toen heerlijk relaxed via het strand weer terug. Vanmorgen de koffers weer gepakt. Op naar Sarasota. Onderweg kwamen we nog lans een oude plantage en dan is het toch leuk om ff te kijken. Zo rond 2en kwamen we in Sarasota aan. Het hotel is snel gevonden. Lekker met zwembad deze keer. Met Iris nog ff naar het naast gelegen winkelcentrum en dan vanavond misschien nog naar het oude centrum. We zien wel. Morgen is er weer een dag....

• 03 Juni 2011 - 21:44

John En Hanneke:

hé vakantiegangers..., wat zijn jullie veel onderweg en wat zien jullie veel.. prachtige foto's, hartstikke leuk! is het niet vermoeiend om zoveel te reizen en tegelijkertijd ook nog zoveel te zien? wel de moeite waard. geniet zoveel mogelijk!
    liefs, John en Hanneke

• 03 Juni 2011 - 22:04

De Boerselaere:

Ja, nu heb ik jullie betrapt. Jullie zitten gewoon aan het strand bij de pier van Scheveningen. Zie maar naar die 2e foto. En dat mooie weer klopt deze week ook. En ons maar wijs maken dat je helemaal naar Amerika bent gevlogen.

• 05 Juni 2011 - 12:05

Peter:

Ziet er super uit daar. Zou niet aan het werk of een vriendje denken. Wat een afstanden daar; uren rijden. Een zitting in Duitsland is daar niets bij. Heel veel plezier nog de komende dagen.

• 05 Juni 2011 - 18:15

Klazien:

Heel jaloers, wat ziet het er prachtig uit. Lekker genieten daar!!

Groetjes, Klazien

PS met Tetze was het gisteren (zaterdag goed) hij heeft de jongens op het Robur toernooi gefloten. A&S zijn kampioen geworden. Maar dat zal wel niets met het fluiten van Tetze te maken hebben.

• 06 Juni 2011 - 00:28

Janny Grotenboer:

Klazien,
    Wat goed dat de jongens kampioen zijn geworden!! Feliciteer ze maar van ons. Wat ene kampioenen in jullie familie dit jaar.

Rooie,
    Niet verder vertellen dat we in Scheveningen zitten hoor. Heb nog maar een week om te bedenken hoe we volgende week achter de douane op Schiphol komen. Daar staat mijn lieve pappie ons namelijk op te wachten......Als je tips hebt....Heel erg graag.

Groetjes
    Janny

• 06 Juni 2011 - 09:52

De Boerselaere:

Gewoon alvast bij de aankomsthal gaan staan en zeggen dat jullie eerder zijn aangekomen dan verwacht.