Từ Bắc vào Nam đẹp Việt Nam - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Từ Bắc vào Nam đẹp Việt Nam - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

28 December 2014 | Nederland, Harlingen

Van Noord naar Zuid door het prachtige Vietnam

Deze week ben ik een paar dagen vrij en dat komt goed uit want op 1 maart gaan James en ik weer een mooie reis maken. Dus de visa regelen, afspraak maken voor inentingen en zo zijn er nog wat meer dingen te doen. Maar wat hebben we ongelooflijk veel zin in deze reis die ons van noord naar zuid Vietnam gaat brengen.

We starten in het noorden in Hanoi, vandaar gaan we fietsen door de velden van Binh Sinh. We vervolgen onze reis met een trip naar het hoge noorden waar we een paar dagen in Sapa zijn. De natuur schijnt er prachtig te zijn, dus de wandelschoenen mee en we zullen het zien.

Een bezoek aan Halong Bay mag in het noorden niet ontbreken. Het is de bedoeling dat we daarna naar de Keizerstad Hue vliegen Dit is ongeveer in het midden van Vietnam. Daarna reizen we per trein door naar Hoi An om een mooie jurk te laten maken. Omdat het vakantie is vliegen we vervolgens door naar een tropische eiland om een paar dagen heerlijk te relaxen.

Als laatst vliegen we door naar Ho Chi Min City. We sluiten onze reis af met een paar dagen in de Mekong Delta. We zijn ontzettend benieuwd naar dit prachtige land.

Als jullie het leuk vinden om ons te volgen dan hoef je niets te doen, vind je het niet leuk om ons te volgen, dan kun je je uitschrijven en krijg je geen meldingen meer.

Groetjes
James en Janny

• 28 December 2014 - 22:11

Greetje Gonggrijp:

Wat weer een prachtige reis! Ik ga jullie zeker weer volgen, leuk!
    Veel plezier met de voorbereiding en lekker genieten van jullie reis!

Groetjes, Greetje

• 29 December 2014 - 04:23

Tante Wiep:

Waaauw dat is vet gaaf ,veel plezier met de voorbereidingen.
    Kijk nu alweer uit naar de reis verslagen en prachtige foto,s.

• 29 December 2014 - 14:26

Inge Kools:

Hoi Janny,
    Ik las dat jullie naar Vietnam gaan.
    Vast een prachtig land om doorheen te reizen en vooral t fietsen en wandelen, lekker actief bezig zijn!
    Heel veel plezier met de voorpret, maar dat gaat vast lukken....toch!
    Ik wil jullie avonturen graag volgen, dus heb ik mijn e-mailadres toegevoegd.
    Doeioei en tot kiekjes.
    Inge

• 29 December 2014 - 20:31

Hanneke:

Hartstikke leuk James en Janny!! Alweer zo´n mooie reis....
    fijn om jullie te volgen maar ik hoop dat we elkaar eerst nog eens ontmoeten bij een lekker bakje koffie...
    Lieve groet,
    John en Hanneke