Feest!! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu Feest!! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Janny Grotenboer - WaarBenJij.nu

Feest!!

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

07 Juni 2011 | Verenigde Staten, Naples

Ik kan niet slapen en wat moet je dan als de rest van de familie lekker ligt te koesen en je zit in een hotelkamer. Precies, internetten. Het zal wel komen omdat we de hele middag hebben liggen niksen. Wat me doet denken aan een discussie die ik onlangs had met collega F de B te E over het woord "NIKS". Als er niks is kun je het dan vinden? Volgens F de B te E wel. Je vind dan namelijk niks! Hoe ongelooflijk veel zinnen er dan naar boven komenwaar het woord niks in voorkomt. Ik hoef niks in de koffie, ik vind er niks aan, Heb jij niks te doen?? en ga zo maar door.

Maar goed, de reden van deze nachtelijke mail zijn een aantal verjaardagen die we niet moeten vergeten. Mijn zwager Frans is vandaag jarig!! Frans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nu vragen jullie je natuurlijk allemaal af hoe oud Frans geworden is. Frans in 19 jaar ouder dan ik ben. Dus als jullie weten hoe oud ik ben dan is het duidelijk. Anders zal ik jullie nog een extra tip geven. Frans zijn dochter Marsha is 13 jaar jonger dan ik ben.Toeval of niet maar Marsha heeft een nicht Marit die weer 5 jaar jonger is dan haar. En de broer van Marit, neef Lars is donderdag jarig.!! Ook alvast van harte gefeliciteerd. De moeder van Lars is 10 jaar ouder dan ik ben.En volgens mij is Lars 3 jaar ouder dan zus Marit ( maar daar ben ik niet helemaal zeker van ).Verder was begin van de maand onze vriend John nog jarig. En ook John de beste wensen uiteraard!. John is 6 jaar ouder dan ik ben. De oudste zoon van John is net zo oud als onze zoon Sean. Sean werd geboren toen ik 25 was. En om dan de laatste ( die ik me in deze nachtelijke uurtjes kan herinneren ) is onze vriend en achterbuurman Alex. Dat is een makkie. Alex heeft hetzelfde bouwjaar als ik. Een prima bouwjaar. Alex is 12 jaar honger dan James. Maar ook weer 13 jaar ouder dan Marsha. Ik zal de laatste tip geven en dan moeten de echte puzzelaars onder jullie toch echt kunnen ontdekken hoe oud Frans geworden is. Alex en ik zijn geboren in het jaar waarin President Kennedy werd vermoord. Na al deze hersenspinsels is het inmiddels kwart voor 1 en ga ik nog maar een ooging doen om te slapen. Trus........

  • 07 Juni 2011 - 05:28

    Je Tennismaatje:

    Zo Janny..... verder alles goed met je ????
    XXXX

  • 07 Juni 2011 - 07:11

    IRSI:

    HELLUP ik kom er niet uit!! Ben altijd al slecht in rekenen geweest.
    Afijn gelukkig ken ik de uitslag "by heart".
    Je moet toch wel een enorme hersenspinsel hebben om dit in de nachtelijke uurtjes te (kunnen) bedenken. Verder hoop ik dat de zon niet al te veel schade heeft aangericht ;))
    Koele kus van je schoonzus

  • 07 Juni 2011 - 08:39

    Marsha:

    Wat een ontzettend leuke mail!! Gelukkig weet ik het antwoord al :-)
    Nog een leuke, papa was nog net 30 toen ik geboren werd...

    Dikke tuut!

  • 07 Juni 2011 - 08:56

    Jan:

    je eerste afspraak bij de GGZ franeker is een uur na thuiskomst!! [toch houden we van je]

  • 07 Juni 2011 - 13:47

    Peter:

    Ik vind dat gereken maar niks maar F de B te E is een psych mogelijk dat die je ook met het de jaartallenprobleem kan helpen.

  • 07 Juni 2011 - 16:25

    Lars:

    Als ik dan zeg dat ik 25 wordt dan komt het voor iedereen dus gunstig uit ;) Maar bedankt alvast voor de felicitaties! En nog veel plezier in the USA!

    Groetjes!

  • 07 Juni 2011 - 17:04

    Klazien:

    Hoi Janny,

    Dat je 's nachts in de USA aan Alex ligt te denken???!!

  • 07 Juni 2011 - 17:18

    Feija,:

    Janny je blijft mij verbazen !!!! Zelf heb ik jou leeftijd al bereikt maar ik deed nooit zulke gekke reken sommen 's nachts toen ik nog maar zo piep was als jij nu bent???? By the way, de telling bij tennis is gelukkig vrij eenvoudig , anders... Wat is next op het programma?????

  • 07 Juni 2011 - 19:17

    Dosi:

    Goeiedag Janny, waar ben jij allemaal mee bezig en dan ook nog wel ´snachts. Maar wel heel leuk die raadseltjes. Gelukkig weet ik de uitslag dus is niet zo moeilijk. Veel plezier en voortaan slapen ´s nachts. kuzz Douwe en Desi

  • 07 Juni 2011 - 20:55

    De Boerselaere:

    Dat sommigen kwart voor 1 al 's nachts vinden bevreemd mij eigenlijk nog het meest.
    En na al dat getik is onze juffrouw Janny weer 20 jaar ouder geworden dan dat ze was toen ze aan dat verhaal begon.

    En voor diegenen die alle leeftijden goed weet in te sturen verloot juffrouw Janny een heerlijke massage.
    Toch, Juffrouw Janny?

    Hoe dan ook, het is wel duidelijk dat die Yanken totaal geen goede invloed hebben op je, dus kom maar snel weer terug.

    Groetjes,
    The one and only Red Devil

  • 07 Juni 2011 - 22:39

    De Jarige:

    Na jouw email te hebben gelezen (waarvoor mijn complimenten) zijn wij gelijk ondergedoken in een hotel in Belgie en versturen dit bericht op een niet geblokkeerde wi-fi verbinding en zijn dus niet traceable.

    Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn want voor je het weet zit je opgesloten in Franeker met zo 'n familie. Gelukkig ben je van de kouwe kant.

    Wij wensen jullie nog een fijne voortzetting van deze fantastische vakantie en blijf vooral doorgaan met het schrijven van deze leuke reisverslagen.

    Pas op bij terugkomst op Schiphol voor de douane want misschien staat het busje al klaar.

    Groetjes F & P


  • 08 Juni 2011 - 06:04

    H Te H:

    Wat een verassing dat jij ook zo bezig bent als de rest slaapt. dacht dat ik de enige was.......

    groetje E

  • 08 Juni 2011 - 08:28

    Theeeet:

    Wat 'n NIKS-zeggende reisverslag. Werd zeker ook een nacht van NIKS. Om te eindigen met NIKS.
    '63 + .... = .... onzin om zonder NIKS de nacht in te gaan Janny !!
    Heb zeker helemaal NIKS te maken met dat je eigenlijk alweer uitgerust bent om aan het NIKSEN te gaan (lees: WERKEN).
    Veel liefs van je "vriend".

  • 08 Juni 2011 - 15:17

    F De B Te E:

    Het is niet niks als zo''n nietszeggende discussie over niks leidt tot geen slaap en niets dan gepieker, maar goed, je maakt je vakantie zo wel heel bewust mee. Wist je trouwens Kennedy alweer 1 jaar dood zou zijn als hij net zo oud zou zijn als jij nu?

  • 08 Juni 2011 - 16:18

    Albertje:

    Wat een prachtige foto's, vooral de beesten, ja volgens zaten die voor op de boot. Het lijkt me allemaal gaaf. Ik zou wel even om het hoekje willen kijken. Volgens mij ben je 48 jaar ipv wat je altijd zegt 38 jaar. Liefs mij

  • 09 Juni 2011 - 00:25

    Janny Grotenboer:

    Wel fijn te lezen dat jullie allemaal je eigen gedachten hebben over mijn "raadsel". Over de uitslag kan overigens niet gecorrespondeerd worden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Naples

Back to the usa........Florida

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2011

Back Home

13 Juni 2011

We are on our way

12 Juni 2011

Miami

10 Juni 2011

Key West

09 Juni 2011

The Keys
Janny

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 91795

Voorgaande reizen:

27 Februari 2018 - 10 April 2018

He huihuinga whakamiharo i Aotearoa

03 September 2016 - 02 Oktober 2016

Samen rondreizen over Java en Bali

01 Maart 2015 - 28 Maart 2015

Từ Bắc vào Nam đẹp Việt Nam

31 Mei 2014 - 15 Juni 2014

Chillen op Curacao

21 Maart 2013 - 21 April 2013

Van Chicago naar Denver

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Cuba........en tres semanas de este a oeste

28 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Back to the usa........Florida

Landen bezocht: